29 Kasım 2012 Perşembe

En gerçek senin yanında gülüyorum...

sakinleştim, ehlileştim senin karşında... desem de inanma :)
adını duyduğumda yine heyecanlanıyorum.
bakma karşında sesimin çıkmadığına,
aslında ben en çok senin yanında konuşuyorum...
en gerçek senin yanında gülüyorum
öyle kafamı geriye atarak
öyle içten...

seni görüyorum, 
seni görmüyorum.
bir anda dolduruyorsun varlığınla hayatımı
bir anda var mısın yok musun belli değil...
senin eleştirilerin dokunmuyor
oysa hiç gelemem eleştirilmeye

öyle bir an karşılaşıyoruz
sadece biz görüyor biliyoruz.
kocaman sarılıyoruz ruhumuzla
bedenimizse sadece merhaba...

ben beklediğim için geliyorsun ya sen güya
hani beni üzmekten korkuyorsun ya
o zaman o gözlerinle her yerde beni arama...

her gün bugün sil baştan diyorum
unut dün olanları,
unut gülümsemesini
unut sana bakarken seni içine çekmesini
nefes alırken senden bir parçayı da ruhuna hapsetmesini...
unut diyorum dünü ve bugün yeniden başla!
hayat öyle güzel dalga geçiyor ki bizimle, 
sen ne kadar yanlış zaman desen de
hep seni getiriyor karşıma,
İNATLA!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder